Recrutăm Location Manager
în echipa de comunitate!

Location Manager – administrare spațiu de coworking

Cum știi că te portivești în cultura noastră?

Cautam colegi wow, isteți și care vor să facă mai mult pentru ei și cei din jur. Ne plac oamenii disciplinați, cu curajul de a greși și cu motivația de a învăța. Prietenoși și care caută soluții, nu conflicte. Fără bârfă și fără dramă, cu focus pe obiective și muncă cu sens. Oameni autonomi, cu încredere în ceea ce pot face dacă au contextul potrivit. Autentici și cinstiți.

Ce misiune vei avea în acest rol?

Misiunea ta va fi de a te asigura că spațiul de coworking funcționează la cel mai înalt nivel, astfel încât membrii comunității să-și poată desfășura activitatea fără probleme. Vei oferi asistență și suport în legătură cu procesul de onboarding, vei găzdui vizitatorii care vor să vadă spațiul, te vei asigura că orice problemă de curățenie, logistică sau administrativă își găsește rezolvarea.
Vei lucra împreună cu echipa diviziei de Spații și te vei ocupa de planurile de îmbunătățire și inovare a experienței în spațiu (planificare, bugetare, raportare).
În responsabilitatea ta intră gestionarea resurselor locației (aprobare buget, managementul comenzilor), inspecția spațiului la începutul programului și la final, procedurile de office admin și măsuri de siguranță. 

Care sunt competențele pe care le căutăm?

  • Comunicare directă cu oamenii, înțelegere a nevoilor, ascultare.
  • Disciplină în rezolvarea taskurilor, prioritizare și time management.
  • Relaționare și colaborare cu furnizori ce deservesc spațiul nostru.
  • Rezolvare a problemelor, proactivitate și abordare pozitivă a problemelor.
  • Înțelegere a activităților, procedurilor și sistemelor de office admin.  
  • Învățare continuă și deschidere spre nou.
  • Agilitate si flexibilitate.

Ce indicatori de performanță vom urmări?

  • Satisfacția membrilor și vizitatorilor spațiului nostru, rezolvarea cerințelor lor într-un timp scurt cu atitudine orientată pe găsirea de soluții pozitive.

Ce înseamnă să lucrezi la Impact Hub?

Vei lucra într-un mediu prietenos, cald și atent la nevoile tale, cu focus pe învățare pentru atingerea rezultatelor. Vei avea multă autonomie într-un mediu antreprenorial și agil. Vei lucra alături de echipa care găzduiește spațiul de la Universitate, și vei menține legătura cu furnizorii agreați, precum și cu proprietarul clădirii pentru orice cerințe legate de administrarea spațiului.

Cum aplici?

Citește descrierea rolului aici. Pentru a aplica trimite un email la jobs@impacthub.ro cu subiectul Location Manager care să conțină:

  • CV-ul
  • o scrisoare de intenție în care să ne spui de ce ai vrea să faci parte din echipă

Procesul de aplicare este deschis până pe 30 Septembrie și vom susține interviuri pe măsură ce primim aplicații, deci viteza de aplicare poate fi un avantaj.

Vrei să descoperi noutățile Impact Hub Bucharest?

Abonează-te la newsletter și află ce oportunități sunt pentru tine!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Hai să ne cunoaștem

Despre Organizație

Misiunea

Echipa

Cariere

Presă

Hai în vizită

Universitate
Str. Tudor Arghezi, 8-10
București, 020945

rețeaua globală

Impact Hub

Impact Hub Bucharest face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 100 de locații de pe 5 continente și cu o comunitate de peste 16.000 de membri, conectați printr-o platformă online dedicată.