
Human Invest – The Next Challenges

29 mai 2019, 09:00 – 20:00
Organizator: Human Invest
Loc: Crown Plaza Bucharest
Detalii despre eveniment
Human Invest organizează în data de 29 mai 2019 conferința “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marchează aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanță pe piața locală, reuneşte CEO și HR Directori din companii de top din România, speakeri internaționali și consultanți locali Human Invest.
Speakeri
Susan Fowler, Senior Consulting Partner The Ken Blanchard Companies și co-autoarea programelor Self Leadership și Motivația Optimă, va vorbi în cadrul conferinței despre impactul în business al unei culturi organizaționale bazate pe self-leadership. Cu peste 30 de ani de experiență în consultanță, training, coaching și cercetare, ea este autoarea a două best-seller-uri internaționale: “Noua știință a motivării. Cum să conduci, să energizezi și să implici prin Metoda Motivației Optime” și, împreună cu Ken Blanchard, “Self Leadership and the
One minute Manager”.
Chris Nel, co-fondatorul Quest Leadership și facilitator Certified Master Kouzes & Posner, va vorbi despre cum să adaptezi o organizație în vremuri haotice, pe baza experienței sale în proiecte de schimbare strategică pentru companii din Fortune500.
Agenda va continua cu două paneluri în care liderii unor companii de top din România vor vorbi despre rolul leadership-ului în susținerea schimbărilor strategice în companiile pe care le reprezintă: Daniela Bodîrcă, CEO – Unicredit Leasing, Diana Năstase, HR Director FLEX, Fragiski Melissa, Human Resources Director Vodafone, Violeta Neniță, Store Manager IKEA Băneasa, Virgil Șoncutean, CEO Allianz-Tiriac Asigurări, Marian Popa, CEO
Deutsche Bank Technology și Fady Chreih, CEO Regina Maria.
Echipa de facilitatori Human Invest va susține 4 workshop-uri despre știinta din spatele motivației optime, principiile coaching-ului de echipă, valorificarea conflictelor la locul de muncă și trendurile în materie de leadership și dezvoltare organizațională.
Urmărește evenimentul de Facebook pentru noutăți.
Acest eveniment este recomandat de Impact Hub Bucharest.
Agenda
- 09:00 – 10:00: Welcome coffee and registration
- 10:00 – 10:20: Viorel Panaite – Welcome, opening remarks
- 10:20 – 11:30: Susan Fowler – “Increasing organizational effectiveness through Self Leadership”
- 11:30 – 11:50: Coffee break
- 11:50 – 12:35: Chris Nel – “The Leadership Challenge. Developing adaptative capability of organizations in chaotic times”
- 12:35 – 13:20: “Leading with values. Dealing with cynicism in organizations”. Executive interviews moderated by Cristian Lupșa, editor for Decat o Revista: Diana Năstase, HR Director FLEX,
Violeta Neniță, Store Manager IKEA Băneasa, Virgil Șoncutean, CEO Allianz-Tiriac, Daniel David, Prof. Univ. Dr. Univ Babeş-Bolyai Cluj-Napoca. - 13:20 – 13:30: Overview of the breakout session
13:30 – 14:30: Lunch
14:30 – 15:30: Workshops (break-out sessions):
• The business case for Optimal Motivation. The New Science of Leading, Energizing, and Engaging – Rareș Manolescu
• Addressing leadership challenges through team coaching – Monica Nicolescu
• Harness the power of workplace conflict with Everything DiSC® Productive Conflict – Adela Iepure
• Leadership, Learning, and Talent Development Trends – Richard Pound - 15:30 – 15:50: Coffee break
- 15:50 – 17:00: Current challenges in leadership. Executive interviews – moderated by Susan Fowler & Chris Nel: Daniela Bodîrcă, CEO Unicredit Leasing, Marian Popa, CEO Deutsche Bank Technology, Fady Chreih, CEO Regina Maria.
- 17:00 – onwards: Anniversary Cocktail
Cum poți participa?
Preț Bilete: 240 euro + TVA/ persoană
Membrii Impact Hub Bucharest beneficiază de un preț preferențial folosind un cod de discount pe care îl pot accesa aici.
Hai să ne cunoaștem
Contactează-ne
Splaiul Unirii 165
Timpuri Noi Square, clădirea 2, etaj 1
București, 030133
+40 728 453 297
contact@impacthub.ro
rețeaua globală
Impact Hub
Impact Hub Bucharest face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 100 de locații de pe 5 continente. În București suntem prezenți din 2012, iar în 2017 ne-am triplat spațiul pe care ți-l punem la dispoziție, oferindu-ți acum 1600 mp pentru coworking și evenimente.