
Barometrul Startup-urilor din România, o analiză realizată la nivel național de EY România alături de Impact Hub Bucharest și Startarium, își propune să contureze profilul antreprenorului de startup, de la date demografice la nevoile educaționale și financiare.
Această analiză a fost lansată în 2016, iar rezultatele studiului precedent au fost publicate aici. În 2017 s-au înregistrat peste 350 de răspunsuri, iar în urma prelucrării datelor culese vom putea prezenta din nou Barometrul Startup-urilor din România.
La Startarium PitchDay, în cadrul panelului de dezbatere legat de nevoile antreprenorilor la început de drum, au fost prezentate câteva dintre rezultate preliminarii ale acestei cercetări:
- 23% dintre respondenți au declarat că unul dintre cele mai importante obstacole pentru antreprenori în începerea și dezvoltarea unei afaceri în România este educația precară
- 44% dintre respondenți consideră că mediul de reglementare fiscal pentru antreprenori s-a deteriorat în România pentru startup-uri
- 27% consideră că măsura guvernamentală care ar avea cel mai mare impact în susținerea celor care vor să demareze o afacere o reprezintă soluțiile de finanțare pentru startup-uri
Rezultatele complete ale barometrului vor fi prezentate în cadrul unui eveniment dedicat, care va avea loc pe 7 decembrie, la Impact Hub Bucharest, între 09:30 și 12:00.
Anunțarea rezultatelor va fi urmată de un panel despre diferite modele de creștere și finanțare folosite de antreprenori români pentru dezvoltarea unui startup (investiție, crowdfunding, francizare, listare la bursă).
Invitați
Mihaela Matei – Marketing Supervising Associate, Ernst & Young
Sabina Baciu – Cofounder, Project Manager, MATER
Lucian Bădilă – Cofounder, 5 to go
Cosmin Mălureanu – CEO, Ascendia SA
Înscriere
Participarea este gratuită, însă este necesară înscrierea prin formularul de mai jos.
Recent Comments