Birou
Virtual

Profită de flexibilitate și costuri reduse cu un birou virtual la Impact Hub Bucharest!

Birourile virtuale îți oferă servicii personalizate și acces la o echipă dedicată și infrastructură de ultimă generație, permițându-ți în același timp să-ți desfășori activitatea de unde îți e mai comod.

De ce să alegi un birou virtual

Un oraș în continuă mișcare și dezvoltare, Bucureștiul este locul în care afacerile mici și mijlocii apar și se dezvoltă cu o viteză uluitoare. Pentru a veni în sprijinul antreprenorilor și inovatorilor, am introdus în oferta noastră birourile virtuale – soluția potrivită pentru cei care își doresc să beneficieze atât de libertatea de a lucra de oriunde, cât și de avantajul de a avea un sediu social central și acces la o echipă profesionistă care să gestioneze anumite aspecte administrative ale businessului.

Bucură-te de costuri reduse, productivitate crescută și posibilitatea de a investi banii dedicați chiriei în alte arii importante ale companiei tale! Alege unul dintre pachetele noastre și adu-ți „biroul” în centrul Bucureștiului!

Beneficii ale birourilor virtuale în București

  • Flexibilitate totală

Birourile virtuale oferă antreprenorilor și companiilor remote-first libertatea de a lucra de oriunde, în timp ce își mențin prezența într-una din cele mai bune locații din București. Indiferent e unde alegi să lucrezi, biroul tău virtual este mereu accesibil.

  • Economii considerabile

Comparativ cu chiria unui birou fizic și cu costurile de întreținere asociate, birourile virtuale sunt o opțiune mult mai economică. Plătești doar pentru serviciile de care ai nevoie, fără a investi în spațiu, mobilier sau utilități.

  • Profesionalism și credibilitate

Cu o adresă de afaceri într-o locație centrală din București și posibilitatea de a primi corespondență în numele afacerii tale, birourile virtuale conferă un nivel de profesionalism și credibilitate care poate face diferența în fața clienților și partenerilor de afaceri.

  • Servicii suplimentare personalizate

În plus față de adresa de afaceri, birourile virtuale oferă o gamă de servicii suplimentare, cum ar fi gestionarea corespondenței și accesul în spațiul fizic de cowork al Impact Hub Bucharest și, la cerere, în sălile de conferințe ale spațiului.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Abonamente

Basic Virtual Office

  • Sediu social
  • Primire corespondență
  • Notificare primire corespondență email
  • Redirecționare săptămânală corespondență

Standard Virtual Office

  • Sediu social
  • Primire corespondență
  • Notificare primire corespondență email
  • Redirecționare săptămânală corespondență
  • Scan corespondență și transmitere (max. 50 plicuri/luna)*

Premium Virtual Office

Coworking Impact Hub
  • Sediu social
  • Primire corespondență
  • Notificare primire corespondență email
  • Redirecționare săptămânală corespondență
  • Scan corespondență și transmitere (max. 50 de plicuri)*
  • 4 zile de acces în cowork/lună

*Anumite servicii pot implica costuri suplimentare în funcție de consum. Pentru detalii solicită o ofertă.

Te-ar putea interesa și
Coworking

Recomandate pentru nevoile de stil de lucru hibrid dar și pentru acces nelimitat, abonamentele de coworking îți oferă acces flexibil în spațiu pentru ca tu să îți găsești ritmul ideal de lucru, conectare și inspirație.

Săli de întâlniri

Poți accesa spațiul Impact Hub și doar pentru întâlniri punctuale. Sălile pot fi folosite pentru ședințe, întâlniri cu clienți sau interviuri. Dotările și resursele la care ai acces contribuie la eficientizarea timpului tău.

Hai să ne cunoaștem

Despre Organizație

Misiunea

Echipa

Cariere

Presă

Hai în vizită

Universitate
Str. Tudor Arghezi, 8-10
București, 020945

rețeaua globală

Impact Hub

Impact Hub Bucharest face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 100 de locații de pe 5 continente și cu o comunitate de peste 16.000 de membri, conectați printr-o platformă online dedicată.